De’Longhi återkallar lock till kaffebryggare

DeLonghi-Clessidra

De’Longhi meddelar att man återkallar lock till kaffebryggaren Clessidra ICM17210.

Kvalitet är av högsta prioritet för De’Longhi, och vi utför regelbundna kvalitetstester för att säkerställa att våra produkter håller god kvalitet, meddelar företaget, och berättar att det tyvärr visat sig att locket på vår fina kaffebryggare Clessidra behöver bytas ut då produktionen av locket inte håller våra kvalitetskrav. Färgen kan släppa lite vid ventilationshålen på locket. Detta är ett skönhetsfel och utgör ingen fara för konsument.

Vi uppmanar dig som köpt denna kaffebryggare att kontakta vår servicepartner, enligt nedan, och få ett nytt lock hemskickat till dig utan extra kostnad. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan ha orsakat dig, säger De’Longhi.

Kontakta:
Centralservice i Osby AB
info@ocsab.se
Tel: 08-20 52 70

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone