MediaMarkt – Trygg Kundkontakt 2020

MediaMarkt-butikshandel

MediaMarkt Sverige meddelade i februari att man tilldelats Kontaktas kvalitetsutmärkelse Trygg Kundkontakt 2020. Märkningen syftar till att vägleda konsumenter till företag som erbjuder seriös försäljning och kundservice via telefon och digitala kanaler.

Kontakta delar årligen ut kvalitetsutmärkelsen till de bolag som lever upp till de högt ställda krav som ett medlemskap i Kontakta innebär, anger företaget, och berättar att syftet med utmärkelsen är att lyfta fram de bolag som på ett seriöst sätt tillhandahåller och upprätthåller kundservice via telefon och digitala kanaler.

– Våra kunders upplevelse av oss är en av de viktigaste grundstenarna i vår verksamhet. Kontaktas utmärkelse Trygg Kundkontakt 2020 är ett av flera bevis på att vi är på rätt väg när det gäller att tillhandahålla en tillfredställande kundresa, säger Mia Lundholm Wennberg, Customer Care Manager, MediaMarkt Sverige.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone