Mieles globala kampanj flyger högt

Miele-AudeLemordant_Triflex

Miele menar att man sätter nya standarder på den blomstrande marknaden för uppladdningsbara handdammsugare med sina första produkter inom detta segment, Triflex HX1. Den globala produktkampanjen startar i april och vid lanseringen samarbetar företaget med Aude Lemordant, som är trefaldig värdsmästare i aerobatics.

Så flexibel. Så kraftfull. Så snabb. Kampanjens fokus är den exceptionella flexibiliteten, den kraftfulla sugförmågan och den snabba rengöringen med den laddningsbara handdammsugaren. Den kreativa idéen kommer från DDB Düsseldorf.

Med den nya Triflex HX1-kampanjen bygger Miele på berättarplattformen #LifeBeyondOrdinary, som först inleddes 2018. I detta sammanhang annonserar Miele sin första uppladdningsbara handdammsugare i samarbete med aerobaticspiloten Aude Lemordant. Den franska idrottskvinnan är 37 år och vann sin första titel på FAI World Championship 2013 inom individuella, freestyle och lagdiscipliner. Sedan dess har hon fortsatt jaga nya rekord och förra året vann hon sin tredje individuella mästerskapsguldmedalj.

– Med sin ambition att ständigt överträffa sig själv och uppnå det till synes omöjliga är Aude den perfekta ambassadören för vårt varumärke och, mer specifikt, för vår innovativa uppladdningsbara handdammsugare, säger Mieles globala marknadsföringschef Dominic Worsley.

Det 30 sekunder långa videoklippet “Triflex HX1 Miele” kan ses nedan:

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone