NetOnNet har Sveriges Bästa Marknadschef

NetOnNet-CarolaTiberg

För femtonde året i rad har tidningen Resumé utsett Sveriges Bästa Marknadschef inom 15 olika kategorier. Resumé mäter tillsammans med business insight-företaget Xtreme hur ett 100-tal varumärken utvecklats under året. Vinnaren i respektive kategori är den som stärkt sitt varumärke mest. Dessutom utses en totalvinnare, där vinnaren är det varumärke, alla kategorier, som har lyckats stärka sin position mest. Totalvinnare år 2020 är NetOnNets marknadschef och mångåriga medarbetare Carola Tiberg,

– Det här är en bekräftelse på en fin laginsats från början till slut, där alla fantastiska medarbetare inom bolaget som dagligen sätter kunden i fokus har bidragit. Jag vill dock lyfta mitt härliga marknadsteam som gör ett grymt arbete trots att det inneburit extra utmaningar under året – vi har konstant utsatts för nya förutsättningar, men vi har under året vuxit tillsammans. Mitt motto är att vi ska vara stolta men aldrig nöjda och ha modet att förnya och förändra även när det går bra och det här året har inneburit en hel del förändringar, säger Carola Tiberg.

– Det är oerhört kul och hedrande att utses till Sveriges bästa marknadschef men det som gör mig extra stolt och glad är att se NetOnNets varumärke växa sig så starkt som ett resultat av vårt hårda arbete. Vi jobbar trots allt med ett av Sveriges starkaste varumärken och med smart och engagerande kommunikation med tydlig varumärkeskoppling ska vi fortsätta vår tillväxtresa, avslutar Carola Tiberg.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone