“Så Mycket Bättre” ska uppmärksamma nya Elon

Elon-SaMycketBattre

I år firar TV-programmet “Så Mycket Bättre” tio år. I mitten av oktober började därför en jubileumsutformad säsong av programmet att sändas i TV4 med några av de populäraste artisterna från tidigare säsonger. Precis som tidigare är Elon huvudsponsor och företaget ser stora möjligheter att förena programmets innehåll med utspel kring Elons nya position och varumärkesinnehåll, anger Elon, som kommer satsa på både rikstäckande och lokala aktiviteter kopplat till innehållet i jubileumssäsongen.

– “Så Mycket Bättre” är ett av de populäraste TV-programmen och i år har de utvecklat formatet ytterligare med sin jubileumsutgåva. Det sammanfaller väl med Elons egen utveckling, där vi under året presenterar ny paketering av både utformning och innehåll, säger Christian Dahlborg, marknadschef på Elon.

Med lokala eldsjälar som driver de över 350 butikerna runt om i landet, ligger det naturligt för Elon att vara en del i diskussionerna i det lokala samhället, och “Så Mycket Bättre” har varit en snackis varje år, berättar företaget.

– Vi vill att det ska kännas som att komma hem när man öppnar dörren till våra butiker. Vårt partnerskap med “Så Mycket Bättre” skapar möjlighet till kul diskussioner med våra kunder som man kanske annars skulle ha hemma vid köksbordet, säger Christian Dahlborg.

Årets upplaga av “Så Mycket Bättre” startade lördagen den 19 oktober, och Elon håller nu som bäst på att förbereda aktiveringar runt om i landet.

– I anslutning till programmet kommer vi också presentera många av de nyheter som vi rullat ut under året, från ny logo till nya butikskoncept. För att vara relevanta i människors vardag är det viktigt att vi har rätt produkter, kan ge bra råd, men också finns där våra kunder är, och “Så Mycket Bättre” är en sådan plats, säger Christian Dahlborg.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone